15 april 2012

Nu var det längesedan...

det skrevs något här men jag har haft fullt upp :)

Caravan Club Smålands hemsida är i stort sett klar, skulle vilja ha lite nya fräscha bilder men det kommer kanske... annars är det mest bara små detaljer kvar, den ska publiceras om 11 dagar om tidsplanen följs så det känns bra att ha lite marginal.
En LITEN förhandstitt, mer får ni inte se ännu ;)

Här hemma har vi haft lite semester, eller fritt från ordinarie jobb i alla fall, för här har fixats i grabbarnas rum.
D har fått ny tapet, J var nöjd med sin, och båda killarna har fått lite nya möbler till sina rum.
Jag har tapetserat för första gången och det blev så himla bra! och ja, jag är skitstolt :) lite bilder kommer när rummen är helt klara. Fattas lite småsaker än, som t.ex gardiner, inte för att grabbarna bryr sig om gardiner men det gör jag.
Håll till godo med denna usla före och efter bild så länge, fattar inte hur andra kan få så fina bilder med mobilen, min mobil tar verkligen kassa bilder :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar