28 februari 2012

Lite av varje...

Stickar på en halsduk som nog blir färdig lagom till våren ;) Stickar i Visjö-garn från Östergötlands ullspinneri och det är nog det mjukaste 100% ullgarn jag någonsin råkat på, härligt!



Har varit hos tandläkaren och gjort av med 2000 spänn! Fick äntligen lagat min tand som gick sönder i somras, det är inte helt lätt att få tider som passar och lyckas man med det så är det ofta något som kommer i vägen iallafall... som tur är så har jag inte haft ont av min halva tand och det har inte synts heller.

Är lite glad över att jag lyckats bära hem en tung matkasse idag, det var länge sen jag lyckades med det så det går framåt sakta men säkert :) snart kanske jag kan börja promenera hem från jobbet igen, skulle vara så skönt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar